• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Tycker det är sjukt drygt att göra reklam om flexkredit men sedan dröja på de rejält!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
"reklamen" borta i appen antingen trötta på frågor eller så är nått på g
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Min app uppdaterades för en stund sen och det finns inte kvar.
 
Senast ändrad:
H

Höstregn

Gäst
Poäng: 0
Har jag förstått det hela rätt I att om man har fått en kreditgräns på 10k så måste jag föra över 10k på P.F.C. först sen handla för dom och omvandla till delbetalning? Eller är jag helt ute och cyklar? Har försökt förstå mig på tråden men är nog mer förvirrad nu än förut. Eller kan jag nyttja den 10k gränsen som en ren kredit och i så fall hur?Tacksam för hjälp
 

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Har jag förstått det hela rätt I att om man har fått en kreditgräns på 10k så måste jag föra över 10k på P.F.C. först sen handla för dom och omvandla till delbetalning? Eller är jag helt ute och cyklar? Har försökt förstå mig på tråden men är nog mer förvirrad nu än förut. Eller kan jag nyttja den 10k gränsen som en ren kredit och i så fall hur?Tacksam för hjälp
Du måste sätta in dina egna 10k. För tillfället iaf! De ska komma med en ny tjänst typ ren kredit utan o behöva sätta in men de har inte satt något startdatum än.
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 320
Mottagna reaktioner
1 356
Poäng
997
Har jag förstått det hela rätt I att om man har fått en kreditgräns på 10k så måste jag föra över 10k på P.F.C. först sen handla för dom och omvandla till delbetalning? Eller är jag helt ute och cyklar? Har försökt förstå mig på tråden men är nog mer förvirrad nu än förut. Eller kan jag nyttja den 10k gränsen som en ren kredit och i så fall hur?Tacksam för hjälp

Du måste föra över först, sen handla, sen omvandla till delbetalningar.

Sätt över 500 kr. Handla, delbetala och du får 500 kr tillbaka. Gör om samma procedur 20 ggr, så har du nyttjat dina 10 kkr i kredit.

Du behöver alltså inte sätta över 10 kkr direkt. Utan du kan använda samma peng om och om igen.
 
H

Höstregn

Gäst
Poäng: 0
Du måste sätta in dina egna 10k. För tillfället iaf! De ska komma med en ny tjänst typ ren kredit utan o behöva sätta in men de har inte satt något startdatum än.

Ok då är jag med. en snabb fråga till.. kan man tex betala sin hyra eller räkningar och dela upp det om man har det knapert En månad eller är det enbart köp i matbutik/shopping som går att delbetala?
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 320
Mottagna reaktioner
1 356
Poäng
997
Ok då är jag med. en snabb fråga till.. kan man tex betala sin hyra eller räkningar och dela upp det om man har det knapert En månad eller är det enbart köp i matbutik/shopping som går att delbetala?

Allt som du kan använda kortet till går att delbetala.
 
H

Höstregn

Gäst
Poäng: 0
Allt som du kan använda kortet till går att delbetala.

Ok, såg också någonstans att köpet måste va över 400kr för att kunna delbetala. Men om man gör X antal småköp som uppnår 400kr så går det att delbetala om jag fattat det rätt? Eller ska varje enskilt köp va över den 400kr gränsen? tack för all hjälp
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp